2021-09-17

Електронне паливо прискорить перехід до «зеленої» мобільності

Замість протиставлення батарейних електромобілів автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ), які будуть спалювати так зване "електронне паливо" (eFuel), глобальна кліматична політика має сфокусуватися на обох технологіях. 

У вересні в чилійській Патагонії було закладено перший в світі інтегрований комерційний завод з виробництва синтетичного вуглецево-нейтрального палива в промислових масштабах. Завод під назвою Haru Oni ​​буде використовувати ідеальні вітрові умови регіону для виробництва електроенергії, необхідної для виробництва екологічно чистої альтернативи викопному паливу з «зеленого» водню - так званого електронного палива. 

На транспорт припадає п'ята частина глобальних викидів вуглекислого газу (CO2) і він має великий потенціал скорочення.

Доступні різні технології для скорочення транспортних викидів, і великі нафтові компанії вивчають їх. 

Водневий паливний елемент може розглядатися як реальна альтернатива, але економічні чинники будуть обмежувати розгортання нової дорогої інфраструктури.

Зазначається, що ДВЗ може працювати, не впливаючи на клімат. На відміну від викопного, електронне паливо не виділяє додаткових викидів CO2, тому в загальному балансі воно практично не впливає на клімат. У транспортному секторі використання електронного палива в якості кліматично нейтральної альтернативи викопному може привести до значного скорочення викидів CO2.

Електронне паливо підходить для всіх транспортних засобів з ДВЗ, таких як автомобілі, вантажівки, літаки і кораблі. 

Сфера застосування eFuel не обмежується транспортом. Воно також може використовуватися в якості сировини для промислового хімічного сектора і забезпечувати кліматично нейтральну альтернативу топкового мазуту.