2021-09-09

Renault виступає за перенесення дати повної відмови від ДВЗ

Про повну заборону автомобілів з ДВЗ в Європі говорять досить давно, але остаточні терміни досі не озвучені. Очікується, що заборона набуде чинності в 2035 році, але деякі автовиробники називають такі терміни неприйнятними і готові відстоювати випуск авто з двигунами внутрішнього згорання і після цього терміну.

Одним з супротивників швидкої заборони ДВЗ стала Renault Group, передає autocentre.

У інтерв'ю British Auto Express виконавчий директор Renault Жиль Ле Борн під час автошоу в Мюнхені сказав, що має намір боротися за продовження виробництва оснащених ДВЗ гібридів навіть після 2034 і 2035 років. Ле Борн вважає прийняту в ЄС стратегію повної відмови від ДВЗ неправильною і має намір зберегти виробництво декількох гібридних моделей як мінімум до кінця 2040 року.

Він упевнений, що перш ніж вживати такі кардинальні заходи, необхідно забезпечити доступ до електромобілів ширшому колу споживачів. 

В той же час Renault Group думає про майбутнє бюджетної марки Dacia, яка як і раніше багато в чому покладатиметься на ДВЗ.

Не усі бренди французької групи зможуть перейти на електромобілі однаково швидко. До 2030 року Renault буде електричним брендом на 90 %, тоді як Alpine - на усе 100 %. В той же час Dacia до цього часу зможе запропонувати не більше 10 % акумуляторних версій своїх автомобілів.

По словах Ле Борна, надалі автомобілі румунської марки використовуватимуть платформу CMF - B і технології материнської Renault. Але використання сучасніших і складніших компонентів позначиться на цінах, тому з електрифікацією моделей Dacia в групі не поспішають. Спочатку лінійку марки планують піддати м'якій і повній гібридизації і тільки після цього повністю перекладати на електротягу.

Ле Борн вважає логічним продовження існування ДВЗ до 2040 року з трьох ключових причин:

1) відсутність розвиненої інфраструктури зарядних станцій;
2) відсутність необхідної кількості реальних споживачів, готових перейти на електромобілі;
3) необхідність перепрофілювання виробництва і підготовки кадрів для нього.