2021-09-09

Hyundai планує розпочати випуск водневих вантажівок через 7 років

Hyundai Motor Group планує розробити версії на водневих паливних елементах для усіх своїх моделей комерційних автомобілів за 7 років (до 2028 року).

У 2023 році компанія також планує представити "систему паливних елементів наступного покоління".

У своїй заяві південнокорейський автомобільний гігант заявив, що його мета - "досягти до 2030 року ціни на електромобілі (FCV/FCEV) на паливних елементах, порівнянною з акумуляторним електромобілем (EV/BEV) ". Це прагнення відноситься як до легкових, так і до вантажних автомобілів.

Група з штаб-квартирою в Сеулі має багаторічний досвід роботи в цьому секторі, розробивши свій перший FCEV ще в 1998 році.

Минулого року компанія випустила на ринок важку вантажівку XCIENT Fuel Cell. Позашляховик на паливних елементах, NEXO, був запущений в дослідне виробництво в 2018 році.

Що стосується паливних елементів, Hyundai заявила, що її система наступного покоління буде представлена у версіях на 100 і 200 кВт, "при цьому витрати будуть знижені на понад 50 %, загальний об'єм упаковки зменшений на 30 %, а вихідна потужність збільшиться удвічі".

Зараз багато говорять про потенціал FCEV, але існує ряд перешкод, які необхідно подолати, щоб вони стали основним варіантом для водіїв. Так, уряд США вказав на декілька серйозних проблем, від довговічності і надійності паливних елементів до вартості водневих транспортних засобів.

"Існуюча інфраструктура для виробництва і доставки водню споживачам ще не може підтримувати широке впровадження FCV", - додали в Міненерго США.

Незважаючи на вищесказане, Hyundai є однією з декількох великих компаній, які прагнуть розробити ефективні пропозиції водневих паливних елементів для автомобільного транспорту.