2021-04-28

Водневі двигуни для великих кораблів будуть створені в Японії до 2025 року

Три найбільших японських виробника суднових силових установок Kawasaki Heavy Industries (KHI), Yanmar Power Technology і Japan Engine розробляють водневі двигуни для океанських суден. Про це передає Enkorr.

Ці роботи ведуться в рамках зусиль, спрямованих на декарбонізацію судноплавної галузі. 

Компанії мають намір завершити розробку лінійки продуктів, які зможуть задовольнити різні вимоги для використання в якості основного або допоміжного суднового двигуна або генератора енергії. KHI планує розробити середньооборотних 4-тактний двигун. Yanmar буде працювати над створенням середньо-і високошвидкісних 4-тактних двигунів, а Japan Engine - над завершенням розробки низькооборотних 2-тактних агрегатів. KHI і Yanmar вже беруть участь в проєктах з розробки невеликих водневих поромів для внутрішніх маршрутів. 

Офіційний спуск на воду порома HydroBingo водотоннажністю 19 т - першого водневого судна, яке працюватиме в Японії, - очікується найближчим часом. Судно було розроблено бельгійською судноплавною компанією CMB і японською суднобудівної компанією Tsuneishi Facilities & Craft.

Очікується, що попит на водень як суднове паливо зростатиме, оскільки міжнародна судноплавна галузь прагне скоротити викиди парникових газів як мінімум на 50 % до 2050 року в порівнянні з рівнем 2008 року. Ряд країн, в тому числі Японія, посилили свої зобов'язання щодо зниження викидів парникових газів для досягнення декарбонізації до 2050 року. Це спонукало японських суднобудівників прискорити перехід на більш екологічні судна з нульовим рівнем викидів і використовувати потенціал декарбонізації в боротьбі з китайськими та південнокорейськими конкурентами.