2016-08-12

У Держгеонадрах запустили внутрішній електронний документообіг

Державна служба геології та надр України перейшла на електронний документообіг всередині служби.

Впровадження нової системи зберігання та передачі інформації пришвидшить роботу установи, дозволить максимально зменшити паперовий документообіг та прискорити виконання доручень Кабінету міністрів та Міністерства екології та природних ресурсів України.

«Якщо раніше ми реєстрували інформацію в Exel-файлах, то зараз маємо автоматизовану систему. До неї вносяться реєстраційні дані, документ сканується, зберігається його електронний образ, наноситься штрих-код і направляється відповідно до резолюції керівника на виконання. Це дозволяє вдосконалити систему діловодства, прискорює розгляд документів та їх виконання, сприяє оперативнішому проходженню всіх необхідних процедур», - зазначає Інна Стовпець, керівник Відділу документообігу та забезпечення діяльності Голови Держгеонадр України.

Система передбачає реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції. Документація сканується та потрапляє до загальної системи, у якій інформацію бачать всі структурні підрозділи Держгеонадр.

Зазначимо, що за подібною системою вже також працює Державна фіскальна служба України.