2017-03-17

Новий етап нашої ГІС історії

Сьогодні існує як ніколи багато можливостей для ГІС професіоналів, оскільки нові ринки реалізують критично важливе значення ГІС для вирішення проблем в режимі реального часу. Слідуючи викликам сучасності, Esri запускає новий бренд, суть якого відображена в слогані The Science of Where .

Концептуально The Science of Where об'єднує точність наукового методу, технології ГІС і необмежені можливості знань про те, де відбуваються події. В найближчі місяці Esri поділиться зі своїми користувачами прикладами з реального життя про те, як компанії та організації бачать і використовують дані по новому; про те, як географія допомагає вирішувати критичні проблеми і реалізувати можливості ще ефективніше, ніж раніше.

Ми раді повідомити про новини і розробки:

• У нещодавньому випуску ArcGIS 10.5 Esri  представила сумісну, по-справжньому інноваційну ГІС технологію у веб та на робочих місцях наших користувачів.
 • Конференція користувачів 2017 Esri User Conference  перевершить всі попередні. Для отримання додаткової інформації відвідайте сторінку.
Крім того:
• Fast Company включила Esri в щорічний список 10 кращих в світі «найбільш інноваційних компаній в галузі науки про дані».
Повний список є на сайті www.fastcompany.com/MIC.
• В аналізі постачальників ГІС The Forrester Wave ™ «Інструменти і платформи геопросторового аналізу» Esri названо компанією, що надає платформу «з найбільш широкими можливостями для збору просторових даних, представлення, аналізу та надання доступу до них.» Звіт можна завантажити.