2019-11-29

«Повернути довіру до Держгеонадр – пріоритет номер один», — Роман Опімах

Державна служба геології та надр повинна стати прозорим сервісним органом. Про це голова Служби Роман Опімах заявив учора під час парламентських слухань за участі нардепів та урядовців.

«Установа, яка займається загальнодержавним регулюванням відносин в усіх сферах надрокористування має працювати як сервісне агентство, відкрите для людей та бізнесу», — сказав він. «Це завдання можна реалізувати у тому числі завдяки впровадженню відповідних it-рішень, зокрема кабінету надрокористувача, який дозволить відмовитись від суб‘єктивізму та упередженого прийняття рішень, а також мінімізує контакт суб‘єктів ринку з чиновницьким апаратом», — переконаний Роман Опімах.

Очільник ДСГН також наголосив, що діджиталізація процесів дозволить підвищити ефективність роботи галузі та Служби зокрема.

«Фактично ми говоримо про перехід від паперу до цифри і, в кінцевому рахунку – про перехід до електронної форми спеціального дозволу», — пояснив спікер.

Також, за словами Романа Опімаха, у Держгеонадрах активно сприятимуть залученню інвестицій у галузь та створенню нових робочих місць.