В рамках нового порівняльного аналізу було вивчено вуглецевий слід транспортних засобів середньої і великої вантажопідйомності (MD / HD), що працюють на газі та електроенергії. Дослідження показали, що вантажівки, що працюють на зрідженому нафтовому газі (ЗВГ), викидають менше CO2, ніж електромобілі MD / HD. Про це повідомляє Enkorr.
Дослідження проводилися в 38 штатах США і Вашингтоні (округ Колумбія).Порівняльний аналіз також показує, що MD / HD-автомобілі, що працюють на поновлюваному ЗВГ, забезпечують зниження викидів вуглекислого газу у всіх штатах США, крім Вермонта, де використовується електроенергія, що генерується на гідроелектростанціях Канади.
Дослідження також показало, що зневуглецювання транспортної сфери можна прискорити, вибравши автогаз як паливо для MD / HD-вантажівок.
«Часто передбачається, що повна електрифікація всіх секторів призведе до їх повної декарбонізації. Але мало хто звертав увагу на те, як наразі проводиться, зберігається, передається і споживається електрика, – сказав автор дослідження, доктор Гокул Вішванатан, директор з досліджень і стійкості в Propane Education & Research Council (PERC). – У той час як повністю відновлювана електрична мережа неможлива найближчим часом, ЗВГ виявився [найбільш] ефективним рішенням для прискорення декарбонізації транспорту».
«США повинні активно проводити негайні заходи з декарбонізації, використовуючи альтернативні види палива, такі як ЗВГ, замість того, щоб чекати поліпшення мережевої інфраструктури, яке займе десятиліття», – рекомендує автор дослідження.