Продаж автомобілів з класичними «нафтовими» двигунами в Європейському Союзі продовжують знижуватися. Про це свідчать дані продажів в I кварталі 2021 році, про що свідчить звіт Європейської асоціації автовиробників (ACEA).
При цьому на найбільших європейських ринках швидко зростають обсяги продажів авто, які використовують в якості палива зріджений вуглеводневий газ (ЗВГ / LPG).
З січня по березень 2021 року обсяги продажу дизельних машин впали на ринках ЄС на 20,1 % в порівнянні з 2020 року і склали 593 559 шт. Частка дизельних авто наразі складає 23,2 % в порівнянні з 29,9 % в I кварталі 2020 року. На більшості ринків ЄС зазначалося двозначне зниження в цьому сегменті, включаючи три з чотирьох основних: Німеччину (-29,4 %), Іспанію (-28,3 %) і Францію (-11,1 % ).
Попит на автомобілі з бензиновим двигуном також показав тенденцію до зниження. За звітний період показник знизився на 16,9 % – до 1,1 млн шт. У I кварталі 2020 року було продано 1,3 млн од. В результаті частка бензинових авто на ринку ЄС скоротилася з 52,3 % в I кварталі 2020 року – до 42,2 % за той же період в поточному році. За винятком Франції (+ 8,3 %), реєстрації бензинових автомобілів впали у всіх основних країнах ЄС: в Німеччині – на 30,0 %, Іспанії – на 25,7 %, в Італії – на 4,8 %.
У той же час за підсумками I кварталу цього року більшість типів транспортних засобів з двигуном, що використовують альтернативне паливо, збільшили свою частку на ринку. Найбільшою альтернативною категорією як і раніше залишаються гібридні авто. Але при цьому продажі LPG-автомобілів практично подвоїлися (+ 92,7 %) і склали 46 037 од. Цьому сприяв значний ріст продажів у Франції (+ 1748,6 %; тепер другий за величиною в ЄС ринок автомобілів на ЗВГ) і Італії (+ 23,9 %). На ці дві країни припало більше половини від загального обсягу продажів автомобілів, що використовують LPG в якості палива.