Світовий Банк рекомендує відмовитися від держпідтримки використання ЗПГ як палива, а також ввести регулювання викидів метану в атмосферу. СБ опублікував за результатами проведеного дослідження звіт під назвою «Роль ЗПГ в переході до судноплавства з низьким і нульовим викидом вуглецю».
Зріджений природний газ часто розглядається як оптимальний шлях до більш екологічного морського транспорту завдяки набагато меншому забрудненню повітря цим паливом і його перевагам щодо викидів парникових газів (ПГ). Хоча поліпшення якості повітря при використанні ЗПГ в морському судноплавстві незаперечно, в галузі ведуться суперечки про те, якою мірою скраплений газ може сприяти декарбонізації судноплавства.
У документі банку розглядається можливість використання зрідженого газу в якості так званого перехідного палива, а після 2030 роки як тимчасове паливо, коли ЗПГ буде швидко витіснений альтернативними паливами з нульовим викидом вуглецю.
Що стосується побоювань з приводу витоку метану, яка може зменшити або навіть нівелювати будь-які вигоди від викидів парникових газів при використанні ЗПГ, в звіті робиться висновок, що ЗПГ навряд чи буде відігравати значну роль в зневуглецюванні морського транспорту.
Як йдеться в дослідженні банку, ЗПГ швидше за все, буде використовуватися тільки в нішевих судноплавних сегментах або в його незрідженій формі в якості сировини для запуску виробництва бункерного палива з нульовим викидом вуглецю при використанні в поєднанні з технологіями уловлювання та зберігання вуглецю.