Світова авіація не зможе перейти на водень до 2050 року

Більшість авіалайнерів будуть покладатися на традиційні реактивні двигуни, принаймні до 2050 року, при цьому використання водню з нульовим рівнем викидів буде обмежено регіональними літаками і літаками малої дальності, повідомила Airbus офіційним особам Європейського Союзу на своєму брифінгу. 

Виробник літаків став провідним лідером галузі в області розробки водневих двигунів, заявивши, що до 2035 року планує створити перший в світі комерційний літак з нульовим рівнем викидів. Публічно не повідомляється, чи буде ця технологія готова до наступного важливого етапу для європейської авіаційної галузі – заміні середньомагістрального лайнера Airbus А320 в 2030-х роках, але лютневий брифінг для офіційних осіб ЄС, схоже, виключив таку можливість.

Можливі шляхи до заміни A320 вже є предметом обговорення, оскільки конкуруюча з Airbus американська компанія Boeing розмірковує про те, як зміцнити на ринку конкурує 737 MAX, а виробники двигунів зосереджуються на розробці нових високоефективних газових турбін.

Генеральний директор Boeing Дейв Калхун минулого тижня виключив використання водню в значних масштабах до 2050 року. 

У червні минулого року Франція оголосила про збільшення фінансування авіаційного дослідницького органу CORAC, включаючи € 1,5 млрд протягом трьох років на такі технології, як водень. Міністерство фінансів перерахувало п'ять ключових цілей для інвестицій, включаючи наступника Airbus A320, який, за заявою відомства, буде використовувати водень замість сучасних газових турбін і буде введений в експлуатацію в період між 2033 і 2035 роками.