За даними Міністерства торгівлі, промисловості та енергетики (MOTIE) Південної Кореї, з 1994 року південнокорейські верфі побудували 500 танкерів для експорту скрапленого природного газу (СПГ).
Orion Spirit місткістю 174 тис. кубічних метрів є 500-м танкером для СПГ, який буде експортовано, його буде передано американській компанії J.P. Morgan Chase & Co, йдеться в заяві MOTIE.
19 квітня Samsung Heavy Industries провела церемонію присвоєння назви СПГ-возу на верфі Geoje.
Дані VesselsValue показують, що компанія Global Meridian Holdings, яка є частиною J.P. Morgan Asset Management, замовила цей танкер для СПГ і ще три судна ще в жовтні 2021 року.
Фірма заплатила близько $206 млн за кожен із LNG-возів, що набагато нижче від поточної середньої ціни на 174 тис. кубічних метрів СПГ-воза в Південній Кореї, яка становить близько $260-265 млн.
У заяві MOTIE йдеться, що на сьогодні лише дев’ять країн побудували СПГ-танкери.
«На цей час у воді знаходяться 680 суден СПГ, три чверті з яких побудовано корейськими корабельнями, і будівництво ще 256 суден триває», — йдеться у повідомленні.
За даними MOTIE, у І кварталі 2024 року корейські корабельні отримали глобальні замовлення на кораблі на суму $13,6 млрд, отримавши 100% від загального обсягу замовлень на судновози для СПГ й аміаку.
Більшість замовлень на СПГ-вози у І кварталі пов’язані з гігантською суднобудівною програмою QatarEnergy.
У лютому цього року SHI отримала замовлення на будівництво 15 LNG в рамках другої фази суднобудівної програми QatarEnergy, тоді як Hanwha Ocean побудує 15 LNG-возів, а HD Hyundai Heavy — 17 LNG-носів.
Компанія QatarEnergy нещодавно завершила частину програми щодо суден звичайних розмірів, збільшивши загальну кількість кораблів, для яких вона підписала тайм-чартер, до 104-х.