Опубліковано Порядок роботи зі зверненнями громадян та організації їх особистого прийому в Держгеонадрах

На сайті Верховної Ради опубліковано затверджений наказом Міндовкілля №1754 від 26.12.2024 р. Порядок роботи зі зверненнями громадян та організації їх особистого прийому в Державній службі геології та надр України.

У документі, серед іншого, прописані строки розгляду звернень громадян:
1. Строки розгляду звернень громадян обчислюються у календарних днях, починаючи з дня надходження. Датою виконання звернення громадянина є дата реєстрації відповіді на нього.
2. Звернення громадян розглядаються і вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
3. Якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, за рішенням керівництва Держгеонадр встановлюється необхідний строк для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
4. Загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
5. На обґрунтовану письмову вимогу строк розгляду звернення може бути скорочено.
6. Про продовження строку виконання звернень громадян головний виконавець невідкладно інформує підрозділ із роботи зі зверненнями громадян, який на підставі відповідного рішення керівництва Держгеонадр вносить зміни до реєстраційно- контрольної (моніторингової) картки звернення та СЕД.
7. Звернення, оформлене без дотримання вимог статті 5 Закону, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження до Держгеонадр, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону.