У ЄС виступили за розвиток мережі зарядок електромобілів у Європі

Євросоюзу важливо розвивати ринок електромобілів та інфраструктуру зарядок, щоб прибрати з ринку нові машини з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) до 2035 року, йдеться у релізі
Європейської асоціації автовиробників (ACEA)/

Представники Ради країн ЄС і Європарламенту попередньо домовилися встановити для Євросоюзу нову мету — поступово звести до нуля до 2035 року викиди CO2 від нових автомобілів і фургонів, що продаються в ЄС. Якщо автовиробники захочуть продавати нові машини з двигунами внутрішнього згоряння, вони повинні сплачувати надбавку за викиди, що перевищують встановлені цілі. Ці правила тепер мають офіційно схвалити окремо Рада ЄС і Європарламент.

Домовленість «фактично заборонить продаж традиційних автомобілів із традиційними двигунами внутрішнього згоряння», пише ACEA. Минулого року кожен п'ятий новий автомобіль, реалізований у ЄС, було оснащено пристроєм для заряджання. Прогнозується, що до 2030 року ця кількість зросте до трьох автомобілів із п'яти, пише ACEA.

Автовиробники готові співпрацювати з політиками ЄС для вирішення серйозних соціальних і промислових викликів, які несе ця трансформація, зазначається у релізі.

«Тепер ми маємо разом працювати над політикою, яка гарантує доступ до сировини, необхідної для електромобілів, робить електромобілі доступними продуктами масового ринку, пом`якшує негативні наслідки для зайнятості й дозволяє громадянам Європи швидко і легко заряджати свій електромобіль», – цитуються слова генерального директора ACEA Зігріда де Вріса.