Очікується, що компанії-гіганти Airbus та Boeing почнуть випускати водневі літаки до середини наступного десятиліття.
Компанія Airbus рішуче підтримує водень, але попереджає, що цей вид палива спочатку потрібно впроваджувати для літаків меншого розміру.
В свою чергу компанія Boeing заявила, що водень має майбутнє, але перед початком його широкого використання в авіації необхідно подолати серйозні перешкоди. Експерти вважають такими високу вартість водню, його промислове виробництво та зберігання, створення розвиненої мережі постачання, а також розробку процедури сертифікації.
Пол Єрьоменко виконавчий директор Universal Hydrogen, визнав наявність суперечності, спричинені нерозвиненістю інфраструктури для «зеленого» водню: «Поки у вас не буде водневого літака, ніхто не вкладатиме кошти в інфраструктуру. А без інфраструктури Boeing та Aіrous не розроблятимуть водневий літак».