Світовий попит на суднове паливо на нафтовій основі падатиме наступні три десятиліття. Це станеться на тлі жорсткості правил викидів вуглецю для судноплавної галузі. Крім того, зросте частка альтернативних видів пального та мазуту, передає Enkorr з посиланням на звіт Wood Mackenzie.
Міжнародна морська організація ООН (IMO) має намір офіційно прийняти в червні правила енергоефективності, які націлені на скорочення вуглецевого сліду нових та існуючих судів на 40 % до 2030 року в порівнянні з рівнями 2008 року. До 2050 року IMO прагне скоротити загальні викиди парникових газів судноплавної галузі на 50 % в порівнянні з рівнями 2008 року.
До 2030 року прийняття нових правил призведе до зниження світового попиту на бункерное паливо приблизно на 370 тис. б / д в порівнянні з поточними прогнозами, сказав Рейтер Іен Моват, головний аналітик Wood Mackenzie.
Навіть з урахуванням цих скорочень світове споживання суднового палива, яке наразі оцінюється приблизно в 5 млн б / д, як очікується, зросте до 5,9 млн б / д в добу до 2030 року, сказав Моват.
Використання зрідженого природного газу (СПГ) в якості суднового палива може обмежити зростання викидів вуглецю в судноплавному секторі і, як очікується, призведе до подальшого витіснення палива на нафтовій основі.
Але оскільки вміст вуглецю в СПГ залишається високим у порівнянні з низьковуглецевої альтернативами, зростання попиту на цей ресурс також сповільниться після 2040 року. Його місце займе паливо з нульовим вмістом вуглецю: таке як метанол і аміак, отримані з «зеленого» водню, сказав головний аналітик Wood Mackenzie.