Каліфорнійське партнерство CaFCP випустило новий основоположний документ «Електричні вантажівки на паливних елементах: бачення вантажного руху в Каліфорнії і за її межами». Він стосується важких електричних вантажівок на паливних елементах класу 8 (FCET).
Документ передбачає, що до 2035 року в Каліфорнії і за її межами буде експлуатуватися 70 тис. FCET, які будуть обслуговуватися на 200 спеціалізованих водневих заправних станціях (ВЗС). Підкреслюється нагальна потреба в політиці, яка розблоковує і прискорить приватні інвестиції для досягнення цього проміжного кроку на шляху до більш широкої мети – перевести до 2045 року весь вантажний автопарк штату на автомобілі з нульовим рівнем викидів.
Важкі вантажівки з дизельним двигуном становлять лише 2 % транспортних засобів на дорогах Каліфорнії. Однак ці сотні тисяч авто виробляють понад 9 % викидів парникових газів, 32 % оксидів азоту і 3 % викидів твердих частинок.