Надрокористувачі не можуть подати заявки до Е-кабінету Держгеонадр

Вже майже тиждень минув, як надрокористувачі не мають змогу подати заяви до Електронного кабінету. 

 

На офіційному веб-сайті Державної служби геології та надр України 24 липня з'явилося оголошення: "У зв’язку з технічними проблемами реєстрації заяв, що подаються через Електронний кабінет надрокористувача, опрацювання нових заяв тимчасово неможливе. Орієнтовний час відновлення повноцінної роботи сервісів очікується на наступному тижні."

Раніше Держгеонадра обмежили використання Електронного кабінету тільки своїми робочими годинами (відповідне оголошення опубліковано 8 травня 2024 р.). І при цьому під час планових та позапланових відключень електроенергії у будівлі Держгеонадр у робочий час Електронний кабінет також не працював.

Враховуючи те, що підготовка та відправлення документів можливі лише через Електронний кабінет (у паперовому вигляді чи в будь-який інший спосіб подання документів не передбачено), можна зробити висновок, що такий формат діджиталізації обмежує права надрокористувачів на своєчасне отримання відповідних сервісів від Держгеонадр.