“Луцькводоканал” впровадив систему автоматизації та диспетчеризації

«Луцькводоканал» впровадив сучасну систему автоматизації та диспетчеризації. Нове рішення охопило майже 90 об’єктів, зокрема: 42 підвищуючі насосні станції, 6 найбільших каналізаційних станцій, 37 свердловин та 3 водозабори. Використання сучасного європейського програмного забезпечення Aveva Edge 2020 дає можливість підвищити ефективність управління системою водопостачання та водовідведення, знизити енергоспоживання і зменшити вплив людського фактора на технологічні процеси.

Таким чином, «Луцькводоканал» рухається в напрямку «цифрової води»,  – повідомляють у підприємстві: “адже ні для кого не секрет, що  у світі шаленими темпами впроваджується використання штучного інтелекту на усіх технологічних процесах . За два роки ми автоматизували чимало об’єктів, мінімізувавши вплив працівників, але робота продовжується і «Луцькводоканал» ставить більші завдання, які будуть пов’язані з використанням штучного інтелекту.

Ми вже вдосконалили наш технологічний процес завдяки SCADA-системі Aveva Edge 2020. Система створила панель для контролю всієї мережі водопостачання та водовідведення. Ми в реальному часі бачимо рівень води у резервуарах, тиск у трубопроводах, режим роботи насосів та іншого обладнання. Окрім цього можемо керувати подачею води, забезпечуючи стабільний тиск у мережі та затрачати менше електроенергії. Автоматичне регулювання роботи насосного обладнання допомагає знизити енергоспоживання, зменшити зношення обладнання та продовжити термін його експлуатації.  Система також  збирає та зберігає дані про роботу усіх об’єктів аналізує їх, а у  разі відхилень від норми миттєво повідомляє операторів про можливі проблеми. Це дозволяє швидко реагувати на аварійні ситуації. Ця інноваційна система легко інтегрується в інші інформаційні системи підприємства, зокрема ERP та бухгалтерією, для обліку витрат на енергоресурси.

Ми  максимально автоматизуємо наші процеси і посилено працюємо над тим, аби незабаром, маючи такий досвід впровадження автоматизації,  використовувати штучний інтелект, який буде  покращувати всі технологічні процеси на «Луцькводоканалі», а відтак робити послугу із водопостачання та водовідведення ще більш сучаснішою та комфортною для громади”.