Країна хоче збільшити кількість біопалива на основі пальм до 50%, тож у її найближчих планах – створити спеціалізовані ділянки для вирощування пальм для енергетики. Індонезія прагне змішувати більше пальмової олії з дизельним пальним, щоб скоротити використання викопного палива, при цьому амбітна мета підвищує ризик скорочення постачань тропічної олії.
Згідно з даними Міністерства сільського господарства, країна хоче збільшити співвідношення біопалива на основі пальм і дизелю до 50%. Поточна суміш становить 35% — відома як B35, — і Індонезія планує збільшити її до B40 наступного року за умови, що випробування на поїздах, кораблях, гірничодобувній і сільськогосподарській техніці завершаться до грудня. Найбільший виробник пальмової олії планує замовити економічні й технічні дослідження, провести дорожні випробування і підготувати необхідну інфраструктуру для подальшого скорочення своєї залежності від викопного палива, йдеться в заяві міністерства в неділю. Такий крок також допоможе цій країні південно-східної Азії скоротити дефіцит торговельного балансу й збільшити доходи фермерів, додали в ньому.
План Індонезії щодо використання «зеленого» палива підвищує ризик дефіциту пальмової олії й може підвищити ціни, завдаючи шкоди таким країнам, як Індія, яка імпортує близько 60% своїх потреб у рослинній олії. Експорт пальмової олії з Індонезії впав приблизно на 3%, до 32,2 млн тонн 2023 року. Внутрішнє споживання становило 23,2 млн тонн, а 10,7 млн тонн було використано для виробництва біопалива. Цього року виробництво стагнує через старіння дерев і несприятливі погодні умови. Міністерство сільського господарства заявило, що намагатиметься забезпечити пальмову олію для виробництва біопального, не порушуючи її використання в харчових продуктах, місцевій промисловості й експорті. Уряд працює з приватними компаніями над розробкою «деградованих» земель для вирощування пальм винятково для енергетичного сектору.
Країні необхідно збільшити потужності з виробництва біопалива й вдосконалити технологію, щоб досягти очікуваної якості палива, сказав у заяві голова робочої групи з B50 Анді Нур Аламсія. Індонезія також відкоригує стимули для використання біодизелю і внесе зміни до деяких правил перед впровадженням програми B50. Програма змішування більш високого рівня біопального створює проблеми для виробників автомобілів, оскільки двигуни транспортних засобів потрібно модифікувати для роботи на змішаному паливі, що підвищує витрати для виробників. Декілька країн повільно просувають свої ініціативи щодо екологічного палива. Індія, яка імпортує майже 90% потрібної для країни нафти, наразі змішує близько 16% етанолу з бензином і має на меті збільшити це співвідношення до 20% на 2026 рік.
Індонезія відстає від своїх цілей, але національна політика щодо біопалива є більш надійною, ніж у таких країнах, як Бразилія, яка прагне збільшити вміст суміші етанолу до 30% з 27,5%.