Декілька десятиліть Exxon Mobil використовувала технологію, подібну пропагандистським прийомам великих тютюнових компаній (Big Tobacco), щоб применшити глибину кліматичної кризи. Про це передає CNN Business з посиланням на результати дослідження Гарвардського університету.
Дослідження показало, що Exxon публічно прирівнює попит на енергію до невизначеної потреби в викопному паливі, перетворюючи себе в пасивного постачальника, що працює для задоволення потреб ринку.
У дослідженні використовувалися алгоритми машинного навчання для виявлення головних тенденцій в більш ніж 200 загальнодоступних і внутрішніх документах Exxon Mobil, що побачили світ в період з 1972 по 2019 роки.
У свою чергу, Exxon Mobil повідомила CNN Business, що вона «підтримує Паризьку кліматичну хартію, працює над скороченням викидів компанії і допомагає клієнтам скоротити їхні викиди, розробляючи нові технології з низьким рівнем викидів».
У компанії додали, що дослідження Гарвардського університету «є частиною судової стратегії проти Exxon Mobil і інших енергетичних компаній».
Гарвардський університет проводив це дослідження в той час, коли президент Джо Байден почав реалізацію амбітної кліматичної програми, спрямованої на скорочення викидів вуглецю і позбавлення США від пристрасті до викопних видів палива.
Під зростаючим тиском суспільства нафтова промисловість зробила кроки, спрямовані на те, щоб показати, що вона бореться з кліматичною кризою. Ці кроки, мабуть, покликані відкоригувати кліматичні порядки Вашингтона і допомогти захистити галузь від ще більш жорсткого тиску, вважають автори дослідження.