20 лютого на сесії Львівської міської ради депутати закликали керівника ЛКП «Львівводоканал» врегулювати проблему з повіркою лічильників на холодну та гарячу воду, пише “Високий замок”. Проблема — львів’яни не встигають оперативно зробити повірку приладів обліку води, відтак їм нараховують за послугу за загальним тарифом, що є значно вищим, ніж при наявності лічильника.
Як сказав на сесії депутат Петро Адамик, зараз на повірку лічильників є великі черги (в середньому послуга повірки одного лічильника води — понад триста гривень).
«Повірка стала неприємною процедурою для споживачів, яка забирає час та кошти, — каже депутат. — Зазвичай, лічильник знімають і відправляють у лабораторію, де на стаціонарній проливній установці перевіряють його характеристики. Так, лічильник потрібно знімати, а потім знову встановлювати, запрошувати фахівця для цього, витрачати час на перевезення лічильника до місця повірки. Все це — витрати часу й коштів, але відсутність повірки може вплинути на розрахунки всього будинку. Кількість запитів до ЛМКП „Львівводоканал“ на повірку щоразу зростає. Як альтернативу, пропоную зробити повірку переносною установкою (без демонтажу), або самостійно у лабораторії „Львівводоканалу“, чи звернутись до інших сертифікованих організацій».
«Торік ми повірили 8 тисяч 329 лічильників переносною установкою і ще 3 380 лічильників у лабораторії, — прокоментував керівник „Львівводоканалу“ Дмитро Ванькович. — Цьогоріч за січень — 800 лічильників, зараз у черзі ще 700 заявок на повірку переносною установкою. Усі мешканці, яким прийшло повідомлення, зобов’язані повірити свої лічильники. Але львів’яни скаржаться, що здійснити повірку у встановлені строки, неможливо».
Чи обов’язково робити повірку до 1 березня?
1 березня не є кінцевим терміном, а лише рекомендацією. Це не означає, що потрібно завершити повірку саме до цієї дати, пояснюють в установі.
Жодних штрафів чи санкцій за несвоєчасне проходження повірки не передбачено. Усі заявки будуть опрацьовані поступово, відповідно до можливостей сервісних центрів.