IV Національний рейтинг якості управління корпоративною репутацією “Репутаційні АКТИВісти” спільно з тижневиком “ФОКУС” внесли Міжнародну енергетичну групу Burisma до числа п’яти компаній сектора видобутку нафти, газу і вугілля, з найуспішнішою корпоративною стратегією управління репутацією. Експертне журі, до складу якого увійшли інвестиційні аналітики, галузеві журналісти, незалежні галузеві експерти, представники консалтингових компаній і керівники професійних співтовариств оцінювали компанії за п’ятьма критеріями:
– репутаційна стабільність;
– медіаактивність;
– інноваційний підхід;
– іміджевий капітал, КСВ;
– антикризова стійкість.
«Належність до вищої ліги “Репутаційних АКТИВістів” означає, що у компанії міцні ринкові позиції; “перші особи” розуміють, як управляти бізнесом у складному сучасному світі; PR-команда вміє не лише робити правильні речі, але і робити їх правильно, а значить, завжди буде затребувана на ринку праці», – йдеться у повідомленні оргкомітету рейтингу “Репутаційні АКТИВісти”.
Також оргкомітет IV Національного рейтингу аналізував наявність фундаменту управління репутацією (спеціалізованого підрозділу оргструктури, регламентованого бізнес-процесу); арсенал використовуваних інструментів формування репутації, широту такого арсеналу, мистецтво і регулярність його використання (PR, GR, IR, CSR), а також систему зворотного зв’язку, постійний моніторинг ставлення стейкхолдерів до компанії.
«Burisma Group вже третій рік поспіль входить до лідерів Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією “Репутаційні Активісти”. Нам приємно, що репутаційний менеджмент Групи залишається бенчмарком для галузі. Минулого року ми суттєво посилили системну роботу у напрямку КСВ-проектів і зробили максимально прозорою діяльність операційних компаній через впровадження міжнародних стандартів ведення бізнесу. Репутація – це робота дуже великої команди Burisma. Репутація для нас не формальна функція, а усвідомлена щоденна праця», – вважає радник Ради директорів Burisma Group Вадим Пожарський.