Цього літа компанія Daimler Truck проводить тестування тягача Actros, що працює на рідкому водні. Про це повідомляє «АвтоЦентр».
«Daimler Truck продовжує працювати над стратегією з переходу на випуск винятково СО2-нейтральних вантажівок до 2039 року. Крім батарейно-електричних машин eActros, які вже запущені в серію, компанія працює і над водневими моделями», – йдеться у повідомленні.
У двох його баках поміщається 40 кг пального, яке постачається з нещодавно побудованої станції у Верті. Температура зберігання водню — мінус 253 градусів, тому теплоізоляції баків приділено особливу увагу. Запас ходу обіцяють 1000 км і навіть більше.
Наразі, сумісно з іншою компанією, триває розробка ще більш досконалої технології — надохолодженого водню Supercooled (sLH2), що дасть змогу полегшити процес заправки.