Тосіхіро Мібе, голова компанії Honda, вважає використання водню як паливо для легкових автомобілів безперспективним. Однак це не означає, що японський автовиробник відмовиться від цього хімічного елемента в інших видах транспорту.
Honda Motor має дочірню компанію HondaJet, що виробляє реактивні літаки. Для них застосування екологічно чистого палива, такого як водень, у майбутньому стало б добрим рішенням. Honda все ще розглядає перший хімічний елемент у таблиці Менделєєва як життєздатне джерело палива для більших транспортних засобів далекої дії або як автономні блоки живлення. Мібе обіцяв поступово відмовитися від машин із ДВЗ до 2040 року, зосередившись на електромобілях та транспорті на паливних елементах для досягнення нульового рівня викидів.
У 2016 році Honda почала продавати в Японії автомобіль із водневими паливними елементами – Honda FCX Clarity. Проте минулого року видання Nikkei Asia повідомило, що Honda навесні цього року закриє завод у Саямі, а разом з ним знімуть із виробництва всю лінійку Clarity, включаючи і FCX (батарейну версію припинили випускати ще 2019 році).
Однією з причин виробництва електромобілів із водневими паливними елементами (FCV) є підтримка з боку японського уряду, який має намір досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року.