Група фахівців аерокосмічної галузі розпочала перше в світі дослідження викидів в польоті з використанням 100 % екологічно чистого авіаційного палива (SAF) на комерційних пасажирських літаках. Про це передає Enkorr.
Для запуску новаторського проєкту «Викиди і вплив альтернативних видів палива на клімат» (ECLIF3), який вивчає вплив 100 % SAF на викиди і льотні характеристики літаків, об'єдналися чотири компанії: Airbus, німецький дослідницький центр DLR, Rolls-Royce і виробник SAF фінська Neste.
Результати дослідження, яке буде проводитися з використанням літака Airbus A350-900 з двигунами Rolls-Royce Trent XWB, підтримають зусилля щодо забезпечення готовності авіаційного сектора до широкомасштабного використання SAF як частини більш широкої ініціативи з декарбонізації галузі.
«SAF є життєво важливою частиною прагнення Airbus до декарбонізації авіаційної галузі, і ми тісно співпрацюємо з низкою партнерів, щоб забезпечити стійке майбутнє для авіаперевезень», – сказав Стівен Ле Моінг, менеджер програми нової енергії Airbus.
В ході льотних і наземних випробувань порівнюватимуться викиди від використання 100 % SAF виробленого за технологією HEFA з викидами від звичайного і низькосірчистого викопного гасу.