Згідно з даними, опублікованими Міністерством охорони здоров'я України, м. Київ і Київська область відповідають показникам, достатнім для послаблення протиепідемічних заходів (https://moz.gov.ua/article/news/pokazniki-dlja-poslablennja-protiepidemichnih-zahodiv-stanom-n), що дає всі підстави для успішного проведення запланованих бізнес-заходів, в тому числі промислових виставок, із дотриманням всіх умов адаптивного карантину. Міжнародний виставковий центр продовжує підготовку до наймасштабнішої та найбільш відвідуваної галузевої події року в сфері енергетики, електротехніки, енергоефективності – виставкам «Енергетика в промисловості», «ELECTRO INSTALL», «EсoEnergy Expo», які відбудуться 10-12 листопада 2020 р. Одночасно на майданчику МВЦ проходитимуть виставки «НАФТОГАЗЕКСПО», «Mining & Minerals Expo», присвячені видобувним галузям промисловості.
Сьогодні бізнесу необхідно подолати виклики посткоронавірусного періоду, визначити конкурентну стратегію та втриматися на ринку. Виставки «Енергетика в промисловості», «ELECTRO INSTALL», «EсoEnergy Expo», без сумніву, стануть для компаній незамінним маркетинговим інструментом в подоланні кризи, реальною можливістю активізувати інтерес до своєї продукції, налагодити ділові контакти, знайти нові ринки збуту. Онлайн-комунікації ніколи не замінять живого спілкування з клієнтами. Відомо, що серед інших засобів маркетингових комунікацій виставки займають перше місце з ефективності продажів товарів та послуг, презентованих на експозиції. Крім того, в умовах кризи участь компанії у виставці демонструє її стабільність, формує позитивний імідж і репутацію надійного партнера.
Компанії, чий шлях до успіху лежить через здатність відповідати на виклики, зміцнювати свої позиції і розвивати конкурентні переваги, в якості ефективного «ринкового» плацдарму обрали виставки «Енергетика в промисловості», «ELECTRO INSTALL», «EсoEnergy Expo». Серед учасників – світові та вітчизняні лідери галузі – драйвери технологічних змін та еволюційного сценарію розвитку «зеленої» та традиційної енергетики, електротехніки, електроніки, мікропроцесорної техніки. Засновані на синергії міжгалузевих зв’язків, головні виставкові події України в режимі реального часу представлять багатофакторну картину функціонування вітчизняної енергетики та продемонструють широкий спектр високотехнологічної продукції, необхідної для виробництва, передачі, розподілу та споживання електроенергії.
Фахівці високо оцінюють формат проведення виставок, який традиційно залучає максимум надійних постачальників і потенційних споживачів, зацікавлених у запропонованих товарах та послугах. Саме тут, на експозиції, можна по-справжньому відчути «пульс» високотехнологічних і затребуваних ринків, зустрітися з експертами, обмінятися актуальною інформацією. На виставки приходять відвідувачі, які знаходяться в активній фазі пошуку необхідної продукції, мають повноваження приймати рішення, готові оцінювати, порівнювати та обирати постачальників.
Значимі активи Міжнародного виставкового центру – це високий рівень проведення галузевих заходів, багаторічний досвід і репутація як організатора, довіра клієнтів та партнерів, власна багатофункціональна інфраструктура. Завдяки цим перевагам, МВЦ має всі можливості забезпечити необхідні умови для проведення заходів:
– виставкова площа МВЦ дозволяє проводити масштабні заходи із забезпеченням необхідного простору для дистанціювання;
– поблизу знаходиться станція метро «Лівобережна», стоянки таксі, зупинки наземного транспорту, готелі;
– висота стелі, наявність потужної припливно-витяжної системи вентиляції забезпечують нормальну циркуляцію й очищення повітря в павільйонах;
– МВЦ дотримується рекомендованих міжнародними експертами профілактичних заходів щодо проведення регулярної санітарної обробки місць загального користування, проходів між стендами, конференц-залів; забезпечення дезінфікуючими та миючими засобами для обробки рук, дотримання маскового режиму і соціального дистанціювання, проведення температурного скринінгу.
Організатори виставок МВЦ ставлять перед собою амбітні завдання, намагаються чітко слідувати наміченим цілям, розуміючи, що сьогодні при розстановці пріоритетів, крім ефективності проведення виставок, на перший план виходить турбота про здоров'я і безпеку наших експонентів, гостей, партнерів, співробітників. Комплекс організаційних, інженерно-технічних, управлінських заходів, спрямованих на запобігання виникненню й поширенню інфекції, дотримання норм антивірусного етикету дозволять забезпечити санітарне та епідемічне благополуччя всіх присутніх.