Навесні 2008 року відбудуться чергові збори Всесвітньої ради з бурштину. А згідно з рішенням першої Міжнародної науково-практичної конференції «Український Бурштиновий Світ», що відбулася в Києві 18-19 жовтня 2007 року, на порядок денний чергового засідання Всесвітньої ради з бурштину одним з питань буде винесено розгляд проекту сертифікаційної схеми бурштину-сирцю.
Про це «ПГ» повідомила член Світової ради з бурштину, начальник відділу експертизи дорогоцінного каміння Державного гемологічного центру України, кандидат геологічних наук Олена Беліченко.
Для довідки
Всесвітня рада з бурштину – громадська організація, створена з метою об’єднання всіх учасників ринку бурштину. Почесним головою Всесвітньої ради з бурштину є мер м. Гданська Павел Адамович. До речі, саме за ініціативи мерії міста Гданська і було засновано Всесвітню раду з бурштину. Позаяк понад 70% світового ринку бурштину знаходиться саме в Польщі. Її ювелірні компанії успішно та швидко розвиваються, постійно підвищуючи якісний рівень продукції та утримуючи лідерство в світі. Найбільшою кількістю майстерень та студій з художньої обробки бурштину пишається Гданськ. Щороку місто гостинно приймає всесвітньо відому та найбільшу виставку бурштину й виробів з нього – Amberif, кількість учасників якої сягнула 450 фірм з усього світу й щороку збільшується.
28 червня 2006 року в м. Гданську пройшли урочисті установчі збори Всесвітньої ради з бурштину. До складу Ради ввійшли визнані спеціалісти та експерти, що представляють усі сфери діяльності в бурштиновій галузі, з Польщі, Німеччини, Литви, України, Росії, США, Канади, Австрії, Іспанії, Великобританії.
У число завдань Ради входять:
• налагодження корпоративних зв`язків виробників у рамках міжнародної організації;
• уведення режиму уніфікованої сертифікації виробів з бурштину для забезпечення правдивою інформацією споживача;
• уживання заходів для створення бурштинової біржі при Всесвітній Бурштиновій Раді для забезпечення загальної ринкової системи формування цін на бурштинову сировину;
• боротьба з проявами недобропорядної конкуренції та контрабанди;
• проведення дослідницької роботи для розширення знань про історію, властивості і застосування бурштину;
• вивчення і розробка нових методів видобутку бурштину;
• проведення маркетингових досліджень щодо кінцевого продукту з використанням бурштину, факторів, що визначають тенденції попиту, цін тощо;
• популяризація бурштину в світі за допомогою випуску публікацій, організацій конференцій, симпозіумів, ярмарків, виставок і змагань;
• створення моди і стимулювання попиту на бурштин і вироби з бурштину;
• співробітництво при організації професійного навчання в роботі з бурштином.
Продуктивний горизонт